NOWA KOLEKCJA WIOSENNA JUŻ ONLINE

ZWROT

WAŻNE: prosimy o niewysyłanie paczek zwrotnych za pośrednictwem Poczty Polskiej (również kurierskich Pocztex). W naszym regionie w październiku przetarg na doręczenia wygrała zewnętrzna firma i 100% paczek nie trafia do nas, tylko są zostawiane w Urzędzie Poczty i po kilku dniach wracają do Nadawcy. Nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczone paczki oraz nie pokrywamy kosztów za zwrócone nadania. 


 

Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia odbioru zamówienia.

  • Zwracana rzecz nie może nosić śladów użytkowania oraz powinna posiadać wszystkie dołączone metki.
  • Zamówienia nie trzeba odsyłać w oryginalnym opakowaniu, jednak należy go odpowiednio zabezpieczyć przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu.
  • Rozpatrujemy zwroty wyłącznie z dołączonym formularzem zwrotu - pobierz TUTAJ. (formularz wg wzoru może być również napisany odręcznie koniecznie z podanym numerem konta również w przypadku płatności PayPo)
  • Nie wysyłamy informacji o odebraniu przesyłek, które zostały zwrócone zgodnie z regulaminem. Kontaktujemy się wyłącznie w przypadku niezgodności terminu odesłania lub błędnych/nieczytelnych danych w celu weryfikacji. Automatyczna wiadomość jest wysyłana tuż po przelaniu środków na konto Klienta, co następuje w terminie nie dłuższym niż 14 dni. 
  • Zwroty wykonujemy wyłącznie na konto bankowe Klienta, również w przypadku płatności odroczonych PayPo. 

Zwroty przyjmujemy wyłącznie nadaniem pod adresem:

Exabyte - The Clue
ul. Pachońskiego 8
31-223 Kraków

Uwaga: Nie odbieramy paczek nadanych na ul. Grzegórzecką i do paczkomatów .

Do odsyłanego zamówienia należy koniecznie dołączyć  FORMULARZ ZWROTU <-- link do pobrania dokumentu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl